WhaT are you??

Aku x tau apa yang ko cuba sampaikan??Semua sgt kontradiksi...


Ko cakap soal agama dan keberkatan...tp apa yg ko wat tu x melambangkan lansung apa yg ko ckp...apa yg ko nk tunjukkan sebenarnya pada aku??ko nk tunjuk aku x beragama??ko nk tunjuk aku x berakhlak dan berperangai yg x betul??ko kata aku susahkan orang..ko tau x sekarang apa yg ko buat ni lah yg menyebabkan lebih ramai menderita...aku adalah kunci kepada masalah ni...ko adalah kunci ketenangan aku...ko xde sekarang..maka serabutlah aku...maka lebih ramai lah yg bakal menderita...ko tau x?tahniah...selfishhhhhh...

semua dtg dari niat..niat aku pada asal nk memberi kesenangan pada semua org terutamanya kau...tp apakan daya...shit happen...ko x leh terima itu...ok fine...aku x salahkan kau...ko ingat lah satu hari nanti...karma akan dtg kat kau...aku dah rasa karma itu...dan kau pun akan rasa...ko fikir bahagia yang kau cari kan???cari lah bahagia tu...cari lah space itu...


AKU NAK KO INGAT SATU PERKARA,,APA2 JADI KAT AKU, KO INGAT KO LAH PUNCANYA.....KALAU BAIK JADINYA SBB KAU.,,,KALAU MATI JADINYA SEBB KAU JUGA!!!!!!


0 comments:

Post a Comment