BosaN

aku bosaN La wey...


Nk FB x leY..nak Tweet x ley...kaT sini ja boLey tuLis sbb xde org tgk...

KlU aku tulis kt wall FB atau Tweet aku happy..berderu2 org sms minta hutang...yup..aku mmg byk hutang...aku bukan x nk byr...aku mmg xde duit skunk weh nk byr..aku bukan ckp saje2..mmg betul xde duit...nk wat cane...ada duit sikit byr hutang along...ada la balance 50 atau serat utk aku wat keje+hidup...aku bukan sengaja x nk byr...

Aku ckp aku xde duit...dan aku bukan duduk saje..aku tgh usahakan..tau x aku ke hulu kehilir cr duit...x kisah la pinjam ke...cr job ke..x kisah la gali lubang tutup lubang,..itu jalan yg ada skunk ni...

Bosan lah hidup mcm ni...life xde,,kawan2 hilang...GF pun dah nak hilang dah...di hujung tanduk ja lagi...bosan weh hidup mcm ni...

Penat..aku mmg penat...memang penat weh...

Orang panDang aku GeLi ja skunk...xpe...aku akan buktikan...satu hari nanti...dalam masa terdekat ni..2 jalan ja aku ada...SAMAADA AKU BERDIRI DENGAN KEJAYAAN ATAU AKU MATI DGN HINA~

aku punya cerita~

0 comments:

Post a Comment