Its happening again

fak...jadi lagi...aku rasa macam orang gila..dulu penah jadi mcm ni..tp bezanya waktu itu ialah aku x lah berhadapan dengan masalah sebesar ini...bisnes hancur...nama hancur..karier x menentu..financial truk...aku rasa mcm nk bankrup dah kot...hidup tunggang terbalik...


betul kata member aku...dia cakap gf aku patot paham keadaan aku sekarang yang perlukan sokongan...yup memang betul gf aku pun nak security..dia pun ada perasaan..klu asyik jaga perasaan aku ja...perasaan dia macamana plak?

tapi tu lah..susah nk cakap...tak tau lah sape betul or sape salah...klu ini lah takdirnya...aku nk hadap..tp dalam keadaan sekarang susah betul..aku x leh nk fokus utk selesaikan masalah aku...aku x leh fokus wat keje...aduisyyy..susah betul...

member aku nk bawak p berubat...insyaAllah...klu boleh aku lupakan gf aku ni..aku rela...aku sanggup padam dia dr ingatan aku....sbb dia pun dah xde pape perasaan pada aku...ingatan dan kasih sayang yang aku ada pada dia sekarang hanya memusnahkan hidup aku...tambah buat hidup aku tunggang terbalik...

aku betul2 merana sekarang...betul2 merana...

dia mungkin tgh heppy skunk...boleh lepak ngan member2....jumpa lelaki2 yg x pernah dia jumpa dan xpernah dia boley wat selama ni...

aku mmg x paham apa sebenarnya yg dia nak....nak cr Redha dan berkat hidup katanya...tp ntah lah....

bila perempuan ckp dia break sbb nk cr hidup lebih berkat...tp dalam masa yg sama kuar minum ngan lelaki yg tak pernah dia jumpa sebelum ni...apa yg nk aku cakapkan lagi..

ya laaaa..sekadar kuar minum...bukan tdo sama pun...tp tu lah...aku masih x dpt nkk tangkap part mana yg berkat tu...

maybe dalam satu aspek ya...dah x mcm dulu laa..hari2 da x de dosa besar...tp...aku masih x nampak apa perubahan yang dia nk cr...aku memang x paham...


aku just nk lupakan kau ja skunk ni..aku nk padam rasa kasih dan syg aku pada kau..sbb ia sgt2 membebankan aku.....sangat2..

0 comments:

Post a Comment