HaRi YanG HeBAt!

Ullahup!UllahuP!...heeee...ada sesuatu yang sku rahsiakan daripada pengetahuan umum..heeeee~
Aku kini sedang terbabit dalam pencarian gadis dan teruna Selangor FM!dan aku merupakan salah seorang peserta separuh akhir program tersebut!Seramai 10 lelaki dan 10 perempuan telah terpilih sebagai peserta separuh akhir. Tapi,kini hanya tinggal 16 peserta kerana lagi 4 orang telah menarik diri.
Semua peserta separuh akhir dikehendaki melakukan beberapa tugasan iaitu 'rewang' di majlis kenduri kahsin yang diadakan di Kampung Endah Banting, Brainstorming rancangan remaja bersama pelajar-pelajar Sekolah Menengah Bandar Baru Banting, Sukaneka, pertunjukan fesyen, dan bertugas dikonti.
Kesemua peserta separuh akhir akan dinilai sekali lagi pada 4 julai ini di Intekma resort, Shah Alam untuk memilih 5 peserta lelaki dan 5 peserta perempuan untuk berentap di pentas final yang akan diadakan di Jaya Jusco Bukit Tinggi pada Ogos nanti!
Dan semalam(29.6.09) adalah giliran aku untuk masuk konti. Aku dan hafiz(seorang lagi peserta separuh akhir) masuk konti dari jam 2 ptg hingga 6 ptg bersama Dj Wawa dan Dj Fairus. Pengalaman yang sangat menarik dan hebat!aku tdo malam tadi sambil tersenyum riang!hahahahahah~











a K u p U N y A c E r i t A~

2 comments:

Anonymous June 29, 2009 at 11:04 PM  

hulahup hulahup!!! go abg izwan go!! ahha..
teruskan perjuangan anda... terbaek!! hehe

izwanmalik July 2, 2009 at 9:37 AM  

yeah!yeah!terima kasih atas sokongan yg tidak berbelah bagi,....terima kasih kepada peminat peminat,ibu bapa...bla bla bla...kepada ...bla bla bla....heheheheh~

Post a Comment