CeriTA CintA~RoSSa

Yo!!!semalam pergi menonton konsert mini Rossa kt Kl Live@LifE Centre Jalan Sultan Ismail. Tiket hasil sumbangan wani..terima kasih wani!!

pegi tgk konsert ngan biha@partner in crime,din@cikgu din and dorem@abe macho berkerjaya...sebenanya aku jarang amat tgk konsert atas sebb kurang berkemampuan..tapi konsert Rossa mlm, tadi(walaupun aku bukan peminat setia) adalah suksesss!suksesss!suksess!

KOnsert dimulakan dgn persembahan sofaz,then Rossa...dan yang paling menarik adalah kemunculan istimewa Pasha Unggu yang sangat best gless!Rossa ngan Pasha duet lagu terCipta untukku dAn TerLanJur ciNta...best gles!aku hanya lebih kurang 1 meter dari pentas...view sangat terbaik!!!

Tapi agak malang kerana kitorang x bawak kamera.hanya menggunakan N-70 aku untuk mengambil gambo..ok la....

tp, pendek kata, onsert itew sangat best!dan aku jatuh hati pada RoSsa Dan Pasha!yeah~

akupunyacerita~

1 comments:

izu June 30, 2009 at 7:22 AM  

heh ko jerit xigt kn....
hahaha

Post a Comment