Hui...

Hulla yall....pe kabo?agak lama sudah gua tinggalkan menulis blog ni..agak bz ah.susah nk pegi cyber cafe utk update.akan tetapi,kini aku sudah ada broadband!yeah!trime kasih pada Abg Mohidir (bos biro penerangan Pemuda UMNO Muar) n Cik An (Setiausaha Pemuda UMNO Muar) kerana membantu membelikan broadband ini. So aku leh online dimana saja tanpa mengira waktu..YEaaah!!!
Rasanya tak terlambat untuk aku mengucapkan selamat hari raya pada sume!!!Maaf zahir dan batin ek...
Raya kali ni sebenarnya aku tak dpt merasai groove nya sbb aku hanya memikirkan lagi sebulan aku nak grad!Yeah!!tak sabar rasanya nak grad dan nak keje cari duit sendri!...klu boleh, lepas abes last paper ja, aku terus nak start keje esoknya!!!sesapa nak hire aku bekerja leh la book aku awal2 ek?klu korang terlupa, aku ialah insan yg sgt2 berbakat!so tak kan sia2 korang hire aku!heheheheh
ok yall~c u next time!!
a K U p u N Y a C e r i T a~

0 comments:

Post a Comment