Update jUgak AkhIrnya~

hulla!
da lama x update blog ni.Sepanjang aku x update ada beberapa hal penting terjadi dalam hidup aku...

1) Aku juara Perncarian Gadis Dam teruna Selangor FM

Final PGT Selangor FM diadakan pada 9.8.09 kat Jusco Bukit Raja Klang. Alhamdulillah, rezeki ada kat aku.Menjawab soalan tentang perkahwinan di kalangan remaja dan membuat persembahan nyanyian lagu Zapin Budi dan menari zapin,perghh!layan!hahahhahaha~

2) AKu dah tak lagi menjawat jawatan dalam Kelab Wawasan UIAM

Selama 3 tahun lebih aku mengabdikan diri dalam Kelanb Wawasan. Bermula dengan Presiden, kemudian Naib Presiden di bawah Nurdsin, dan akhir sekali sebagai Timbalan Presiden di bawah Izwadi, akhirnya aku telah tamat jawatan pada Dinner Wawasan di Kelab Golf Kinrara minggu lepas. Banyakn perkara terjadi dalam hidup aku dengan Wawasan. Aku belajar tentang kehidupan, erti kawan, politik, dan banyak lagi menerusi wawasan. Dan sekarang, aku akan tunpukan perhatian untuk tubuhkan Wawasan Pusat di peringkat nasional bersama Abg Afif Farhi dan kawan-kawab yang lain. InsyaAllah, legasi perjuangan Wawasan akan di teruskan ddi peringkat lebih tinggi...

3) Aku berpacaran dengan Nabiha Abu-L-Khair.

Hidup kadang-kadang tak seperti mana yang kita harapkan. Dan kadang-kadang dugaan tuhan datang tanpa diduga. Hal-hal sebegini mematangkan lagi hidup kita. ALhamdulillah, Tuhan bagi Nabiha kat aku. Harap-harap hubungan ini akan kekal selama-lamanya. NAbiha, saya sayang kamu.....

Nabiha Abu-L-Khair


A k U p U n Y a C e r I t a ~

4 comments:

Encik Puaka August 26, 2009 at 7:49 AM  

nabihah lah. ader H.
nanti biha marah tatau~~

izwanmalik August 28, 2009 at 11:59 AM  

sebagai bf, i enjoy certain privilages yg org lain x dapat..harharhar~

Encik Puaka August 28, 2009 at 6:59 PM  

haha.

yelah wanma. yelah wanma~

*cepat plan baju kawen kaler ape. aku nak tempah*

izwanmalik August 29, 2009 at 6:48 AM  

ahahaha...hurmmm....nikah for sure kaler putih...bsanding kat tempat aku musti ada gold..mungkin merah+gold....pastu reseption kt kl x plan agy..kat tempat nabieha x tau la dia nak wat kaler ape..heeee,,,after reseption kat kl, kitorang nk wat post party..open for friends only..hahahah~

Post a Comment